Garantie en klachten
Bij LA SJOES staan service en hoogwaardige producten hoog in het vaandel. Heb jij vragen of opmerkingen over een product of dienst? Kom langs in de winkel of mail naar info@lasjoes.nl
Wij staan klaar om het probleem op te lossen.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen wij te allen tijde in behandeling nemen en direct een passende oplossing bieden.
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dien je in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden door ons niet in behandeling genomen.
Onder deze garantie vallen niet:
- Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik
Defecten en slijtage welke te verwachten zijn bij normaal gebruik - Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten
- Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud
Verkleuring of afgeven van schoenen aan andere producten